می گویند پاسدارها کارشان شده خوردن و خوابیدن ...!

پاسداران کارشان خوردن وخوابیدن است . . . . !!!
راست می گویند :
گلوله می خورند
آرام می خوابند . . . . . . 

لبیک یا حسین (ع)...
ما را در سایت لبیک یا حسین (ع) دنبال میکنید
برچسب: یا زینب,یا زینب شعر,یا زینب عکس,یا زینب کریمی,یا زینب محمود کریمی,يا زينب جينا نعزيكي,يا زينب باسم الكربلائي,يا زينب جينا نعزيك,يا زينب مهدي العبودي,يا زينب علي بركات, نویسنده: بازدید: 225